Jan 27, 2011

1 minggu lebih tak jumpa manja

Manja dah 1 minggu lebih balik kampung mama dia (nenek meninggal dunia) Negeri Sembilan, Bahau org negeri ruponyo.., Bila aini sampai dekat KL aini call kata dia berada dikawasan keramat. Rupanya aini nak hantar manja dekat aku mungkin jauh nak hantar balik Damansara tempat tinggal aku buat masa ini. Aku pun janji tunggu kat petronas berhadapan tempat kerja aku pukul 5.30ptg. Manja terus lari dari pintu kereta pakwe mama dia...... aku pun terus ambik manja dan duduk atas motor aku dengan peluk cium yg dah lama tak jumpa. muaaaahhhhhhh....... Bila dah ambik barang manja semua aku pun terus pergi ngan manja menaiki motor Honda EX5 aku yang cun tuuuuu.... Aku pun balik ikut jalan Highway Duke.... dan terus menuju kota damansara tempat istana kita org.. Aku sampai 6.30ptg ialah bawa manja kan kena bawa perlahan2 biar lambat asalkan selamat. Macam biasa manja bawa beg dia masuk kat dalam rumah, dan aku buatlah apa yg patut kat rumah tu. Jam pkl 7ptg aku tengok manja selesema, badan dia panas sikit pulak aku diam lagi ialah baru nak jaga manja dengan 2 tangan aku nie... Ada org menasihati aku supaya memberi ubat secepat mungkin takut melarat ialah Manja tu sensitif sikit ada ASTHMA lah..


No comments:

Post a Comment