Jan 26, 2011

Kisah kami bertiga...Along, Ayang & Manja.

Aku dah tahu apa lagi haluan yg nak aku buat, buat itu salah buat ini salah....  aku dah kena hidup berdikari sendiri tanpamu AINI (makwe lama). Dulu kami hidup bertiga aku, ayang & manja tapi sekarang hancur berkecai!!!!!!. Ini semua sebab kawan sendiri, kawan makan kawanlah katakan. Aku tak sangka kawan aku tu yg aku kwn selama 7thn lebih kuranglah... rupanya ada hati dengan makwe aku. Tapi aku tak boleh nak salahkan kwn aku tu juga, tepuk sebelah tangan takan berbunyi pepatah berkata... Aku terpaksa redha yg selama ini aku jaga 8 thn lamanya.. Mempunyai seorang anak angkat Manja itu panggilan Mama dia kpd manja selama dia bayi lagi. Genap 2 bulan aku & Manja terpaksa menempuh hidup yg suka kita org hadapi berdua. Dulu manja dijaga oleh Mama dia dirumah makan, minum, pakaian, pelajaran, kasih sayang manja semua MAMA dia berikan cukup segalanya. Aini(mama) telah pergi meninggalkan kami berdua, aini telah memutuskan untuk keluar dari rumah kami, dan meminta putus dari saya. Aku puas pujuk dan merayu tapi tak berhasil, selama itu aku masih menunggu kepulangan aini tapi sia2 je. Makan, minum, tido tak menentu membuat aku rasa tak bersemangat nak bekerja, manja pun tak menentu makan,minum, pelajaran manja semua hancurr!!!!!!!... 

1 comment: