Mar 21, 2011

tak sanggup hadapi sedih sgt

Pada minggu lepas aku tak tahu apa yang aku rasa ini..... ahahahahahahhhhhhh.. Aku menghilangkan diri yg tak update blog aku.. tak on9 fb, dan mcm2 lagi...Aku menghadapi tekanan yang agak serius aku ambik cuti sampai 4 hari yang aku rasa boleh aku rehatkan fikiranku ini. Bagaimana nak aku nak cerita ngan manja yang agak kecik tak tahu apa yang aku hadapi sekarang. Manja boleh membuat aku gelak & ketawa apabila manja buat lawak.... tapi aku sedih apabila kegembiraan itu timbul dari air mata ini jatuh dan membasahi pipi ku. Aku dah tak tahu ngan sapa lagi yang boleh membuat aku rasa tak perlu aku fikirkan ini lagi... masalah3... memang itu semua orang ada masalah tapi... aku rasa macam nak..... tensionnnnnnnnnn giliieeerrrrrr...  Aku cuba mendiamkan diri, sorang2 dalam bilik tapi manja tetap ikut aku mana aku pergi..... Hari ini baru aku kembali bekerja semula wlaupun aku rasa tak ada MOOD nak kerja. Aku terpaksa, aku memaksa diri aku untuk kuat menghadapi ini semua wlpun aku rasa tak boleh hadapi sorang diri... Aku harap korang semua boleh bagi aku harapan, semangat yang kuat untuk aku... hadapi masalah ini.

No comments:

Post a Comment